MAMBricolaj optimizează experienţa de cumpărare prin reorganizarea magazinelor

MAMBricolaj optimizează experienţa de cumpărare prin reorganizarea magazinelor şi extinderea portofoliului cu peste 2.000 de produse

MAMBricolaj, lanţul românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă prezent pe piaţa AeRo a Bursei de Valori Bucureşti, transformă vizitele în reţeaua de magazine într-o experienţă memorabilă, unică şi completă, în urma procesului de reorganizare a spaţiilor de vânzare şi extinderea portofoliului de produse cu peste 2000 de articole noi. Iniţiativa vine ca răspuns la nevoile şi tendinţele clienţilor, atât persoane fizice, cât şi meseriaşi, care caută o modalitate simplă şi eficientă de a-şi realiza proiectele de bricolaj, printr-un mediu de retail mai prietenos şi dinamic.

Magazinele MAMBricolaj au fost reconfigurate în stil labirint, optimizat pentru a încuraja clienţii să exploreze toate raioanele şi să descopere ofertele speciale şi promoţiile lunare. MAM Bricolaj a adăugat peste 2000 de produse noi în portofoliul său, acoperind astfel o gamă largă de nevoi ale clienţilor, iar poziţionarea strategică a articolelor, prin organizare insulară, pe paleţi, aduce în prim-plan cele mai bune preţuri şi promoţii, în timp ce reorganizarea generală oferă un spaţiu mai luminos şi mai aerisit.

 

Comunicatul publicat şi furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20057

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici