- Home
- Comunicate
- BUCURESTI, (15.10.2024, 16:37)
Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluţia soluţiilor de dezvoltare profesională în România”
Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluţia soluţiilor de dezvoltare profesională în România”
• Un sfert dintre români consideră dezvoltarea personală o prioritate şi alocă zilnic timp pentru învăţare.
• Bugetul mediu anual pentru dezvoltare este de 1372 lei.
• Peste 71% dintre respondenţi preferă programele de învăţare în domenii precum: IT, finanţe şi marketing.
• Participarea la evenimente de formare este metoda preferată de învăţare, utilizată de 41% dintre angajaţi.
Marco Polo CEE, lider în consultanţă şi dezvoltare de soluţii de învăţare, anunţă principalele rezultate ale studiului intitulat ”Evoluţia soluţiilor de dezvoltare profesională în România” care examinează evoluţia soluţiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc la celebrarea a 10 ani de excelenţă al companiei.
Rezultatele studiulului subliniază o tendinţă clară în rândul angajaţilor români:
• 1 din 3 români consideră dezvoltarea personală o prioritate, alocând zilnic timp pentru învăţare.
• Bugetul mediu anual pentru dezvoltare personală este de 1372 lei.
• Peste 71% dintre respondenţi preferă să îşi dezvolte competenţele în domenii precum IT, finance, legal, business tech şi marketing, iar 64% consideră importantă dezvoltarea în zona artei şi hobby-urilor.
• În medie, fiecare român are 4.5 teme de interes pentru dezvoltare.
Care sunt metodele de învăţare preferate de români
• Participarea la evenimente de formare, utilizată de 41% dintre angajaţi şi 56% dintre manageri.
• Activităţile care îi scot din zona de confort sunt preferate de 23% dintre angajaţi şi 21% dintre manageri.
Comparativ cu accesul la soluţiile de dezvoltare profesională de la primul loc de muncă, unde doar 6 din 10 angajaţi aveau acces, la locul de muncă actual, 8 din 10 angajaţi beneficiază de soluţii de dezvoltare profesională.
Beneficiarii câştigători ai acestor soluţii sunt din generaţia Millenials (80% au acces) şi managerii (85%), în special cei din companii cu peste 1000 de angajaţi. De asemenea, companiile se adaptează la nevoile moderne de învăţare, oferind un mix echilibrat între experienţa practică şi tehnologie.
Comunicat publicat şi furnizat de All For You Consulting
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20255
Versiunea: mobil | completa