GLS introduce o nouă identitate vizuală
GLS, unul dintre principalii furnizori de servicii de coletărie, dezvăluie astăzi noua sa identitate vizuală. Rebranding-ul firmei are la bază calităţile care au făcut din GLS o companie de succes în industria în continuă schimbare a serviciilor de coletărie şi sprijină obiectivele acesteia. Fundamental, GLS transformă orice livrare într-o experienţă personalizată, apelând la soluţii eficiente. Noua identitate vizuală a companiei îi oferă acesteia un aspect viu, dinamic şi digital-friendly.
Noul logo atrage atenţia datorită nuanţelor puternice de galben şi albastru. Săgeata galbenă care a reprezentat compania pe parcursul atâtor ani este acum incorporată în litera G, având un design mai compact, evidenţiat de un punct care simbolizează experienţa acumulată de către GLS, misiunea sa bine definită şi conexiunile create cu clienţii companiei în era digitală. Noua identitate vizuală este completată de un limbaj clar, într-un ton prietenos şi jucăuş.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de GLS General Logistics Systems Romania
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15441