Brandul prezintă un exerciţiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent în Băneasa Shopping City.
Având o suprafaţă totală de 608mp, din care 500mp reprezintă suprafaţa comercială, brandul urmăreşte un upgrade remarcabil al imaginii, prin apropierea de standardele luxului contemporan şi tăcut, păstrându-şi în acelaşi timp identitatea şi modul în care este recunoscut şi identificat.
Noul concept al magazinului Massimo Dutti exprimă evoluţia naturală a brandului, reflectând nivelul său de excelenţă, punanând la dispoziţia clienţilor o adevărată experienţă, oferind inspiraţie prin intermediul elementelor prezente în noul design, în care lumina, materialele naturale şi arta joacă un rol fundamental.
Atmosfera cu totul deosebită se traduce printr-un concept de magazin mult mai rafinat, în care materiale şi tehnici artizanale îmbracă spaţiul, mobilierul adaugând personalitate diferitelor zone, cu forme organice, culori neutre şi naturale din materiale fine, creând o senzaţie de puritate.
Comunicat furnizat si asumat de TOM COMMUNICATIONS
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19411