Pe lângă rezultatul imediat al promoţiilor de consumatori – vorbim, evident, despre creşterea vânzărilor – ele pot, dacă sunt bine făcute (atât bine concepute cât şi bine implementate), să ajute la construcţia unor conexiuni pe termen lung cu consumatorii. Mediapost Hit Mail, integratorul principal de servicii de marketing direct din România, cu o experienţă de 25 ani în acest domeniu, a adunat într-o analiză datele promoţiilor dezvoltate în ultimii 18 ani. Scopul analizei este de a surprinde tendinţele pieţei şi de a trage concluzii cu privire la «ce merge şi ce nu merge» în promoţiile de consumatori din România.
Anul trecut, ca urmare a accelerării migrării în online datorată pandemiei Covid-19, 76% dintre promoţiile de consumatori au utilizat web-ul ca principal canal de înscriere. Din perspectiva consumatorilor, promoţiile sunt principalul motiv (75%) pentru care aceştia preferă să intre în contact cu brandurile prin intermediul Social Media, urmate de dorinţa de a afla noutăţi şi informaţii despre produse.
Chiar dacă Social Media asigură un engagement crescut şi activarea urmăritorilor existenţi, rareori participarea este masivă.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de MEDIAPOST HIT MAIL SA
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16059