NextUp, unul dintre cei mai dinamici dezvoltatori şi furnizori de soluţii software pentru managementul resurselor afacerii (ERP), recomandă comercianţilor online pentru perioada Black Friday 2022, soluţii de automatizare a proceselor de lucru atât pe fluxurile de vânzare, aprovizionare şi transport, cât şi pe fluxurile contabile şi financiare, pentru a creşte productivitatea afacerii şi optimizarea fluxurilor de comenzi.
”Black Friday este una dintre cele mai încărcate şi aglomerate perioade de cumpărături din an pentru orice magazin online, când volumul comenzilor depăşeşte orice perioadă din an. În ultimii ani, indiferent de situaţiile economice şi sociale, vânzările de Black Friday au atins recorduri. Se ştie deja că vânzarea nu se face doar prin reduceri, iar dacă nu este susţinută de un flux de comandă coerent, rapid şi simplificat, nu aduce profit. Comercianţii online care îşi pregătesc din timp fluxul de lucru, care automatizează activităţile repetitive şi care comunică clar şi structurat în această perioadă avantajele oferite, au potenţialul de a avea vânzări cu până la 60% mai mari. Fiind vorba de un volum enorm de comenzi, un magazin online economiseşte cu 35% din timpul necesar pentru sarcini manuale şi repetitive, taskuri pe care le face softul în mod automat şi exact.” Roxana Epure, Managing Partner NextUp.ro.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de WhitePress SRL
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16940