O nouă viziune de promovare: OPTiblu şi Optiplaza îşi redefinesc comunicarea cu ajutorul difrnt

O nouă viziune de promovare: OPTiblu şi Optiplaza îşi redefinesc comunicarea cu ajutorul difrnt

Difrnt., agenţia de marketing cunoscută pentru strategiile sale creative, a început în vara aceasta o nouă colaborare cu OPTIblu şi Optiplaza, parte a Optical Investment Group. Parteneriatul promite să redefinească peisajul de marketing al industriei de optică din România, aducând noi perspective şi soluţii pentru aceste branduri.

difrnt. furnizează o gamă largă de servicii esenţiale pentru succesul pe termen lung al OPTIblu şi Optiplaza, printre care strategie omnichannel, paid media, sau grafică.

Agenţia de digital marketing va gestiona campaniile de paid media, asigurându-se că mesajele OPTIblu şi Optiplaza ajung la audienţele potrivite în cel mai eficient mod. Comunicarea se va realiza prin intermediul unui mix de platforme alese strategic pentru fiecare tip de audienţă în parte.

Un aspect esenţial al colaborării este dezvoltarea şi implementarea unei strategii omnichannel coerente şi integrate. difrnt. Se va asigura că toate punctele de contact cu clienţii, de la magazinele fizice până la platformele online, oferă o experienţă unitară.

 

 

Comunicatul publicat şi furnizat de DIFRNT AGENCY S.R.L

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19985

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici