- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (26.08.2024, 16:36)
Organizaţia Narada, în colaborare cu retailer-ul global din industria modei, Inditex
Organizaţia Narada, în colaborare cu retailer-ul global din industria modei, Inditex, lansează campania de mobilizare socială „1 copil încălţat = 1 destin dezlegat”
● Organizaţia Narada, în colaborare cu Inditex, părintele companiilor Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho şi Zara Home dă startul unei campanii naţionale de mobilizare în perioada 26 august – 15 septembrie, cu scopul de a echipa cu încălţăminte, îmbrăcăminte, ghiozdane şi rechizite minim 2500 de copiii cu risc major de abandon şcolar. Inditex investeşte deja în echiparea pentru şcoală cu ghiozdane, rechizite, ghete şi geci de iarnă a 1000 dintre aceşti copii.
● Campania va debuta în centrul comercial Băneasa Shopping City cu o lucrare imersivă de artă, de dimensiuni foarte mari, aparţinând celebrei artiste Irina Dragomir. Un boboc de floare, legat cu 500 de noduri, simbolizează şansele limitate ale copiilor de vârstă şcolară, cu risc de excluziune socială. Petalele vor fi dezlegate pe rând, cu fiecare donaţie făcută de susţinătorii campaniei. Pe măsura primirii contribuţiilor financiare, floarea se va deschide complet, odată cu potenţialul copiilor. Lucrarea va fi expusă ulterior în centrele comerciale Afi Cotroceni şi Promenada Mall.
● Vali Bărbulescu se alătură campaniei în calitate de fotograf. După timpul petrecut cu documentarea nevoilor stringente în comunităţile vulnerabile, alături de copii, părinţi şi profesori, el a realizat o serie de materiale foto de excepţie, care vor fi expuse în cadrul unui vernisaj la Galateca.
Comunicatul publicat şi furnizat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19981
Versiunea: mobil | completa