PENNY dă start unei noi campanii de loializare prin care poţi ajuta tinerii să meargă la liceu

PENNY dă start unei noi campanii de loializare prin care poţi ajuta tinerii să meargă la liceu

PENNY lansează o nouă colecţie VIVESS – produse care să fie de ajutor în bucătărie atunci când găteşti, depozitezi, feliezi şi tranşezi.

Clienţii se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Dă-ţi imaginaţia la maxim în bucătărie!” – fiecare produs VIVESS cumpărat sprijină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, prin care zeci de elevi sunt ajutaţi să acceseze programe educaţionale.

1 produs cumpărat = 1 şansă la educaţie. Proiectul dezvoltat de World Vision România în parteneriat cu PENNY vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor.

În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecţie de ustensile de bucătărie VIVESS în cadrul căreia clienţii pot descoperi ajutoarele în bucătărie, de la caserole şi vase de sticlă, până la cuţite demne de bucătari care să uşureze procesul de pregătire a meselor.

 

 

Comunicatul publicat şi furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20049

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici