PENNY România relansează berea Haiduc: o nouă reţetă, într-un nou ambalaj

PENNY România relansează berea Haiduc: o nouă reţetă, într-un nou ambalaj

PENNY, unul dintre cei mai dinamici retaileri din România, lansează o nouă reţetă a mărcii proprii de bere, Haiduc. Acum şi într-un nou ambalaj, reţeta unică este realizată cu ingrediente 100% româneşti, menite să ofere o experienţă revigorantă.

Gama de bere Haiduc se distinge prin faptul că are propria identitate, având la bază reţete unice concepute în funcţie de preferinţele şi nevoile consumatorilor români. Este o bere dedicată oamenilor pentru care bogăţia sufletească şi faptele bune pentru comunitate sunt valori esenţiale. În linie cu denumirea care îi susţine misiunea, berea Haiduc îşi propune să inspire şi să susţină spiritul de echipă şi sprijinul faţă de cei din jur.

Produsă integral în România, în linie cu obiectivul TripluRO (3RO) al PENNY, berea Haiduc are un gust distinctiv, un caracter original şi un raport bun calitate-preţ. Hameiul provenit din Transilvania conferă berii o aromă şi tărie echilibrată, iar apa izvorâtă din Harghita – Valea Uzului şi malţul din orz provenit din Câmpia Bărăganului completează reţeta distinctă şi revigorantă.

 

 

Comunicatul publicat şi furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19962

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici