PENNY şi World Vision România lansează o nouă campanie de loializare

PENNY şi World Vision România lansează o nouă campanie de loializare şi continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”

PENNY lansează o colecţie specială de fructe şi legume din pluş, hrănind curiozitatea şi entuziasmul copiilor care, în joacă, pot descoperi cum să mănânce sănătos.

Clienţii se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Bucură-te de un pluş de sănătate la joacă!” – fiecare pluş cumpărat sprijină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, prin care zeci de elevi sunt ajutaţi să acceseze programe educaţionale.

1 jucărie pluş cumpărată = 1 şansă la educaţie. Proiectul dezvoltat de World Vision România în parteneriat cu PENNY vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor.

În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecţie de opt pluşuri care înfăţişează 4 fructe şi 4 legume ce abia aşteaptă să-şi spună povestea: Brocco, Morcovel, Sfecluţa, Chef Oni, Zmeurica, Gemenele Cireşele, Nana Banana şi mărul Marinică.

 

Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19756

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici