Abonamentele Cargus cu livrări incluse reprezintă o soluţie eficientă şi preferată de antreprenorii din e-commerce: în 2022, peste 3.000 de companii mici şi medii au ales acest produs. Peste jumătate dintre acestea au ales abonamentele Cargus pe o perioadă de 24 de luni şi peste 20% au optat pentru pachetele de 100, respectiv 200 de colete pe lună.
Mai mult, segmentul de abonamente Cargus, opţiune cu preţ fix care reduce cu până la 85% costurile de expediţie, a avut cea mai impresionantă evoluţie în portofoliul de produse şi servicii Cargus – în ultimul trimestru din 2022, abonamentele au crescut de peste 600 ori, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru 2023, compania de curierat estimează dublarea acestui segment şi o creştere a preferinţelor antreprenorilor pentru pachetele mai complexe, cu mai multe livrări incluse.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de CARGUS
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17269