Prima ediţie Noaptea Companiilor Bucureşti a conectat 19 branduri de top

Prima ediţie Noaptea Companiilor Bucureşti a conectat 19 branduri de top cu peste 2.000 de studenţi şi profesionişti

Industriile vedetă ale târgului de joburi: energetică, bancară, IT şi divertisment;

Workshop-urile de Inteligenţă Artificială, magnet pentru vizitatori;

Peste 2.000 de participanţi au vizitat cele 19 companii participante, între 16-17 octombrie;

Evenimentul a depăşit graniţele Bucureştiului, cu înscrieri din oraşe precum Ploieşti şi Piteşti;

Universitatea Spiru Haret, partener al evenimentului

Târgul neconvenţional de joburi Noaptea Companiilor, organizat pentru prima dată în Capitală, în perioada 16-17 octombrie, a atras peste 2.000 de participanţi în cele două zile, confirmând estimările iniţiale ale organizatorilor. Sectorul bancar, energetic, respectiv IT şi divertisment au fost cele mai căutate industrii, în timp ce workshop-urile de Inteligenţă Artificială s-au numărat printre cele mai populare activităţi. Evenimentul a reunit nu doar studenţi şi tineri profesionişti din Capitală, ci şi participanţi din oraşele vecine, precum Ploieşti şi Piteşti, asumându-şi astfel rolul de hub regional pentru oportunităţi de carieră.

 

Comunicat publicat si furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20295

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici