Hervis Sports lansează o nouă provocare alături de tineri creativi: „Vrem să fim acolo unde le este confortabil clienţilor noştri să facă sport – sportul este alături de tine oriunde, pentru a-ţi asigura echilibrul necesar în viaţa de zi cu zi. Oriunde, oricând, oricum!”, Elena Gheorghiţă, marketing manager Hervis Sports.
Fanii sportului au fost invitaţi pe TikTok, în challenge-ul creativ „Nu e sport dacă”, o campanie prin care Hervis îşi propune combaterea prejudecăţii conform căreia nu doar sportul de performanţă sau mersul la sală reprezintă sport adevărat. Sportul poate face parte din viaţa noastră, în casă sau oriunde ne-am afla, totul ţine de mentalitate: „Nu e sport dacă… urci scările? Noi credem că este!”, , aşa că totul înseamnă să încerci şi să ne trimiţi provocarea ta pentru a câştiga super premii!
Hervis derulează concomitent pe Instagram o campanie de educare a publicului alături de antrenori şi nutriţionişti, #EnergyBoost, pentru a conștientiza impactul pe care îl are echilibrul dintre o alimentație sănătoasă și un stil de viață activ asupra sănătății fizice și psihice. Hervis oferă fanilor sportului provocări creative şi premii, însă dincolo de acest lucru, aduce în prim plan sportul, unul din cei mai importanţi factori ce influenţează în mod real sănătatea.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de HERVIS SPORTS & FASHION S.R.L.
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15687