În ultimii ani, piaţa produselor de lux pre-owned a cunoscut o dezvoltare explozivă la nivel global, tendinţă care se observă şi în România. Evaluată la 32,61 miliarde de dolari, conform Research And Markets.com, piaţa produselor de lux pre-owned este estimată să ajungă la valoarea de 51,77 miliarde de dolari până în 2026, cu o rată de creştere anuală de aproape 10%. Trendul de creştere accelerată pe acest segment se observă şi în România. „Numărul celor interesaţi de produsele de lux pre-owned s-a dublat în ultimii 3, 4 ani”, observă Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet. Unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse de lux pre-owned de pe piaţă, compania românească a înregistrat în ultimii ani creşteri cu până la 25% pe această linie de business.
Cum se explică noul trend? „Consumatorii produselor de lux se schimbă”, comentează platforma germană Statista.com. Aceştia sunt din ce în ce mai tineri, preponderent din Generaţia Z şi Millennials, cu afinitate către shoppingul online şi atenţi la aspectele sociale şi de mediu. Şi în România, clienţii care preferă produsele de lux deţinute anterior de alte persoane se încadrează în aceeaşi categorie: „Pentru segmentul ceasurilor de lux clienţii sunt preponderent bărbaţi, care se situează în intervalul de vârstă între 35 şi 44 de ani, iar pentru genţile semnate de designeri renumiţi clienţii se încadrează în aceeaşi categorie de vârstă, dar sunt 68% femei ”, explică CEO-ul CreditAmanet.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17117