Raiffeisen Bank România continuă campaniile de plantare din Smart Market

Încă 5000 de puieţi plantaţi cu sprijinul clienţilor

Raiffeisen Bank, prima bancă din România care a iniţiat o soluţie de calcul a amprentei de carbon în aplicaţia sa de loializare Smart Market, continuă campaniile de plantare realizate cu sprijinul clienţilor.

Timp de un an, utilizatorii Smart Market au avut posibilitatea de a dona punctele obţinute în aplicaţia Smart Market pentru plantarea unuia sau mai multor puieţi, iar Raiffeisen Bank a decis să dubleze numărul punctelor şi implicit al puieţilor plantaţi.

Astfel, după sesiunea de anul trecut, în care voluntarii Raiffeisen Smart Market au plantat 1 ha de pădure în localitatea Putineiu, jud. Giurgiu, campania a continuat şi în 2024 cu încă 5000 de puieţi plantaţi, de această dată în Petrăchioaia, jud. Ilfov.

“Ne bucurăm nespus să vedem succesul de care se bucură aplicaţia Smart Market, care, la doar 2 ani şi jumătate de la lansare, are peste 940.000 de utilizatori persoane fizice şi peste 150 de comercianţi. Vom continua să plantăm şi în anii viitori şi să dezvoltăm campanii potrivite pentru nevoile clienţilor noştri, care să ajute în acelaşi timp la gestionarea impactului pe care îl au asupra mediului”, a declarat Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziţie şi Engage Clienţi Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.

 

Comunicat publicat si furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20398

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici