- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (22.07.2024, 11:28)
Raiffeisen Bank România continuă digitalizarea:
Raiffeisen Bank România continuă digitalizarea: înrolarea noilor clienţi este mult simplificată prin eliminarea apelurilor video
Raiffeisen Bank România lansează un nou flux de înrolare 100% digitală, mult simplificat prin eliminarea apelurilor video în Call-Center. Astfel, fluxul este disponibil non-stop, 24/7, şi interacţiunea digitală este facilitată printr-un design nou şi mult mai prietenos al aplicaţiei Smart Mobile. Înrolarea în noul flux digital durează, în medie, 8 minute.
Totodată, clienţii care îşi doresc deschiderea unui cont într-o agenţie Raiffeisen Bank pot accesa beneficiile acestui nou flux, fiind asistaţi de un reprezentat bancar şi semnând contractul 100% digital. De la 1 iulie a devenit disponibilă înrolarea digitală asistată la nivelul întregii reţele de agenţii Raiffeisen prin utilizarea telefonului de către client şi prin generarea unui QR din tableta Smart Finance de către reprezentantul bancar.
”Noile dezvoltări implementate în aplicaţia noastră de mobile banking marchează începutul unui nou capitol pentru cei care aleg să devină clienţi ai Raiffeisen Bank din Smart Mobile. Fie că aleg să ni se alăture din confortul propriei case, de la o terasă sau de pe plajă, fie din agenţie, cu ajutorul colegilor noştri, experienţa de înrolare este de acum înainte mult simplificată.” – Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziţie & Engage Clienţi Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.
Comunicat publicat şi furnizat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19859
Versiunea: mobil | completa