Raiffeisen Bank România continuă dezvoltarea digitală a portofoliului de servicii prin introducerea unei noi funcţionalităţi importante destinată clienţilor persoane fizice în aplicaţia de mobile banking, Smart Mobile. Soluţia permite actualizarea datelor personale printr-un proces simplificat, iar clienţii care şi-au reînnoit cartea de identitate pot acum realiza actualizarea prin simpla fotografiere a actului de identitate.
Iniţiativa Raiffeisen Bank adresează necesitatea legală de actualizare periodică a datelor de identificare ale clienţilor, un proces esenţial pentru menţinerea siguranţei şi conformităţii în sistemul bancar. Banca a implementat această funcţionalitate pentru a oferi o metodă comodă şi accesibilă clienţilor săi, care acum pot actualiza datele personale direct din aplicaţia Smart Mobile, fără a fi nevoie să mai viziteze o agenţie bancară.
În mai puţin de o lună de la lansare, aproximativ 5.000 de clienţi au utilizat-o deja pentru a-şi actualiza datele prin aplicaţia Smart Mobile. Noul proces acoperă clienţii cetăţeni români care au carte de identitate emisă în România şi îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite de bancă.
Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19137