România la Euro 2024: Impactul asupra comunicării şi audienţelor TV

România la Euro 2024: Impactul asupra comunicării şi audienţelor TV

Echipa naţională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, aşa cum reiese din studiul nostru din această vară privind fenomenul Euro 2024. Pornind de la această analiză, am explorat şi alte tendinţe care se conturează în timpul campionatului european de fotbal. Iată ce am descoperit.

Creştere semnificativă a audienţelor TV la Euro 2024 datorită participării echipei naţionale a României

Campionatul European de Fotbal Euro 2024 a înregistrat o creştere remarcabilă a audienţelor TV comparativ cu ediţia precedentă. Un factor determinant al acestei creşteri a fost participarea echipei naţionale a României, după absenţa de la Euro 2020.

„Interesul pentru echipa naţională nu s-a pierdut o dată cu încheierea Campionatului European. Meciurile României din toamna aceasta, din cadrul competiţiei UEFA Nations League, continuă să înregistreze audienţe ridicate. Acesta este un semn că suporterii au rămas alături de jucători şi îi susţin în continuare cuentuziasm, din faţa televizoarelor.” a declarat Irina Drăghici, Category Insights Specialist la Starcom România.

 

 

Comunicat publicat si furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20431

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici