România marchează la toate capitolele. De la fotbal, la turism
Iniţiativa Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, de a promova România în Germania, cu ajutorul a sute de taxiuri colantate, a fost foarte bine primită. Turiştii de pretutindeni, prezenţi la Campionatul European de Fotbal, s-au urcat în taxiuri cu imagini ale locurilor reprezentative din ţara noastră, care ar putea deveni astfel următoarea lor destinaţie de vacanţă. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, a explicat de unde a apărut această idee.
„După campaniile reuşite de la Paris de anul trecut şi de la Roma şi Milano din luna aprilie a acestui an, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Germania la Hamburg, Berlin, München, Frankfurt. Astfel, pe întrega durată a Campionatului European de Fotbal, 625 de taxiuri colantate cu imagini sugestive din România vor circula în cele patru mari oraşe germane.
Promovarea României se face pe o piaţă ţintă. Potrivit celor mai recente date publicate de Institutul Naţional de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul ţărilor emiţătoare de turişti în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri. Acest fapt ne-a determinat să ne concentrăm eforturile asupra pieţei germane, valorificând momentul unic al Campionatului European de Fotbal, un eveniment care va atrage un număr semnificativ de turişti din întreaga Europă”, a precizat Ştefan Radu Oprea.
Comunicat furnizat si asumat de Novelty Publish
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19710