Un nou studiu Whirlpool Corporation arată că consumatorii îşi doresc cu adevărat inovaţii care să le îmbunătăţească viaţa acasă. Cu toate acestea, studiul a peste 19.000 de oameni din 10 ţări a constatat că consumatorii apreciază cu adevărat inovaţiile care folosesc mai puţină energie (40%) şi au o amprentă de carbon mai mică (35%), urmată de economisirea de bani (32%) sau timp (26%). Când s-au gândit în mod special la aparatele electrocasnice, rezultatele au arătat – lăsând cont de costuri şi de marcă – că majoritatea consumatorilor apreciază eficienţa energetică şi a apei (51%), evidenţiind nevoia de produse durabile care să nu compromită dimensiunea sau capacitatea. Aceste caracteristici transformă produsele Whirlpool în ceva excepţional, astfel consumatorii pot alege cele mai bune maşini de spălat rufe, maşini de spălat vase si uscătoare de rufe electrice pentru secolul XXI, care oferă confort în utilizare şi grijă faţă de mediul înconjurător.
„La Whirlpool Corporation abordarea noastră faţă de inovare oferă oamenilor ceea ce îşi doresc şi au nevoie pentru a-şi îmbunătăteasca viaţa acasă, fiind în acelaşi timp mai bune pentru mediu”, a declarat Pam Klyn, Vicepreşedinte Sr. Comunicaţii, Afaceri Publice şi Sustenabilitate. „De exemplu, o mulţime de companii proiectează produse care conectează multe „lucruri” diferite în casă, dar nu toate sunt semnificative pentru viaţa de zi cu zi a consumatorilor. Vizualizăm un ecosistem casnic cu o conştiinţă — un amestec de electrocasnice inteligente şi tehnologii emergente, care oferă economii de energie, costuri şi timp.”
Comunicat de presă furnizat şi asumat de GARDIANUL SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16560