O companie ar trebui să acorde o importanţă deosebită spaţiului în care angajaţii îşi desfăşoară activitatea, mai ales că productivitatea este influenţată şi de condiţiile de lucru. Din acest motiv, o clădire de birouri trebuie să ofere cât mai multe facilităţi pentru angajaţii şi clienţii firmelor, care închiriază spaţii pentru a-şi desfăşura activitatea. Din discuţiile purtate cu dezvoltatorii imobiliari, am făcut o listă cu dotările care trebuie să se regăsească într-o clădire de birouri modernă.
Ascensor de persoane
O clădire de birouri cu mai multe etaje trebuie să dispună de unul sau chiar mai multe ascensoare pentru persoane, aceasta fiind una dintre dotările de bază. Ascensoarele trebuie să fie dimensionate în funcţie de capacitatea clădirii, astfel încât să poată transporta un număr mai mare de persoane, pentru a facilita mobilitatea.
Este de preferat ca timpul de aşteptare să fie de cel mult 30 de secunde, iar liftul să fie cât mai silenţios, aceste caracteristici regăsindu-se la toate ascensoarele noi.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Digital Workforce
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15688