Samsung Electronics România, laureată pentru al treilea an consecutiv

Samsung Electronics România, laureată pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards

Samsung Electronics România este onorată să anunţe că echipa sa de Customer Service a fost recunoscută pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards, obţinând anul acesta cinci premii prestigioase. Această recunoaştere subliniază încă o dată angajamentul continuu al Samsung faţă de excelenţa în serviciile dedicate clienţilor şi satisfacţia acestora.

Romanian Contact Center Awards, organizat de Contact Center Magazine şi Marketing Insiders Group, este prima competiţie de acest gen din România, fiind lansată în 2009. Anul acesta marchează cea de-a 15-a ediţie a competiţiei, reunind cei mai buni profesionişti din domeniul customer care, de la manageri de centre de contact până la reprezentanţi ai acestora.

Samsung Electronics România a fost distinsă cu următoarele premii:

 

Comunicat furnizat si asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19555

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici