Achiziţia confirmă angajamentul Sandoz în domeniul antibioticelor, după anunţarea unor planuri de investiţii viitoare pentru reţeaua de producţie din Europa
Sandoz, o divizie Novartis, a încheiat cu succes achiziţia segmentului cefalosporine a GSK.
Prin această tranzacţie, Sandoz a achiziţionat drepturile asupra a trei mărci consacrate (Zinnat, Zinacef şi Fortum) în peste 100 de pieţe, consolidându-şi poziţia globală de lider pe piaţa antibioticelor. În 2020, cele trei mărci au înregistrat vânzări totale de aprox. 140 milioane USD pe pieţele importante.
„Antibioticele reprezintă coloana vertebrală a sistemelor moderne de sănătate şi un pilon central al ofertei Sandoz adresate pacienţilor din întreaga lume”, a spus Richard Saynor, CEO Sandoz. „Încheierea cu succes şi la timp a acestei tranzaţii importante este o altă dovadă a angajamentului Sandoz de a fi lider global în furnizarea acestor medicamente esenţiale.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Public Affairs Solutions
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15476