Prima pagină » Comunicate » Scriptica: anatomia unei aplicaţii care digitalizează activitatea companiilor din România

Scriptica: anatomia unei aplicaţii care digitalizează activitatea companiilor din România

Digitalizarea este unul dintre subiectele des abordate în peisajul business din România ultimilor ani. Considerată o necesitate, este urmărită atât de companiile din mediul privat, cât şi de instituţiile de stat. Însă ce presupune ea mai exact?
Scriptica: anatomia unei aplicaţii care digitalizează activitatea companiilor din România
Petru Mazilu
09 mart. 2023, 11:13, Comunicate

Scriptica, una dintre cele mai noi aplicaţii din România dedicate digitalizării, oferă o privire în spatele culiselor. Lansată în anul 2022 de compania Arhisoft, Scriptica integrează procesele ce ţin de interacţiunea în cadrul unei organizaţii şi în exteriorul acesteia cu beneficiarii sau cu alte organizaţii colaboratoare. Cum?
În primul rând, prin dezvoltarea unui birou digital, care permite urmărirea traseului unei solicitări de la crearea şi până la soluţionarea acesteia. Beneficiarii pot completa formulare predefinite, respectiv ataşa documente din care sunt preluate, cu ajutorul unui motor OCR (recunoaştere optică a caracterelor), detalii necesare organizaţiei. Informaţiile sunt direcţionate către departamentul relevant şi, datorită registraturii electronice, solicitarea poate fi consultată în toate etapele. De asemenea, Scriptica permite aplicarea de semnături electronice şi facilitează comunicarea între departamente, prin înregistrarea activităţii acestora. Documentele şi procesele pot fi stocate, respectiv analizate ulterior prin intermediul modulelor de arhivă şi rapoarte.

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17435