Supermarketul online Sezamo a redus preţurile pentru peste 400 de produse din categoria Mama şi Copilul, pentru a veni în sprijinul părinţilor în această perioadă cu multe scumpiri. La acestea se adaugă reducerile periodice de 15-40% pentru 200 de produse, disponibile membrilor Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii până la 12 ani sau celor care aşteaptă un copil. Înscrierea în clubul Sezamini este gratuită şi nu implică taxe lunare sau de vreun fel, iar reducerile de preţ sunt susţinute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii.
Clienţii Sezamo vor economisi aproximativ 15% din investiţia lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puţin un copil. Calculul a fost făcut plecând de la valoarea coşului lunar mediu al unei familii cu cel puţin un copil, care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.
„Unele dintre cele mai ocupate persoane din lume sunt mamele. La Sezamo cunoaştem acest lucru şi ne dorim să fim partenerul lor principal – de la hrana în sarcină, la alăptare, scutece sau produse pentru igiena celor mici. De aceea am redus şi preţurile la principalele produse dedicate lor şi celor mici, ca necesarele zilnice să nu mai fie motiv de stres. Am anunţat de la început că suntem obsedaţi de fericirea clienţilor noştri şi nu am glumit”, a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Sezamo
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18469