- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (29.08.2024, 11:26)
Sezamo: creşte interesul clienţilor pentru produse de tip nutriţie specială
Sezamo: creşte interesul clienţilor pentru produse de tip nutriţie specială 1 din 5 coşuri conţine cel puţin un astfel de produs
Supermarketul online Sezamo anunţă creşterea interesului clienţilor pentru produse de tip nutriţie specială, cu 1 din 5 coşuri conţinând cel puţin un astfel de produs. Este vorba despre produse din nouă categorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Paleo, Dukan, superalimente, alternative vegetale şi proteic.
50% dintre cumpărătorii de produse din categoria nutriţie specială aleg produse fără zahăr, 35% optează pentru produse fără gluten, iar 10% preferă produse fără lactoză. Restul de aproximativ 5% din clienţi se orientează către alte subcategorii, cum ar fi produsele fără soia, fără ouă sau cu conţinut redus de sare. Categoria Nutriţie Specială” include peste 1600 de produse şi se îmbogăţeşte constant, în urma sugestiilor şi nevoilor exprimate de către clienţii, reflectând angajamentul Sezamo de a răspunde cât mai bine dorinţelor lor.
Sezamo este primul supermarket online care oferă clienţilor săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare şi nealimentare, în 2 - 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată. Supermarketul îşi reafirmă astfel angajamentul de a oferi produse de calitate la preţuri accesibile, pentru a satisface cerinţele unei game largi de consumatori care urmăresc un stil de viaţă sănătos şi echilibrat.
Comunicatul publicat şi furnizat de Sezamo
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20002
Versiunea: mobil | completa