Sezamo: creşte interesul clienţilor pentru produsele ECO

Sezamo: creşte interesul clienţilor pentru produsele ECO 3 din 5 coşuri conţin cel puţin un produs ECO

Supermarketul online Sezamo anunţă dezvoltarea sortimentului ECO ca urmare a creşterii interesului clienţilor: 3 din 5 coşuri conţin cel puţin un astfel de produs. Cea mai mare creştere a sortimentului se înregistrează pe partea de fructe şi legume, unde supermarketul online a crescut numărul de articole listate cu 37% faţă de anul precedent. În plus, aproximativ 30% din vânzările de fructe şi legume sunt produse ECO, un procent semnificativ mai mare comparativ cu magazinele tradiţionale.

Printre cele mai vândute produse ECO din categoria fructe şi legume se numără roşiile, cireşele, ardeii, afinele şi dovleceii.

În oferta Sezamo se regăsesc în prezent peste 1500 de produse ECO din 12 categorii: Fructe şi legume, Carne şi peşte, Lactate şi refrigerate, Brutărie şi patiserie, Mezeluri, Băcănie, Băuturi, Congelate, Mama şi copilul, Detergenţi, Cosmetice şi Menaj.

 

Comunicat furnizat şi asumat de Sezamo

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19797

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici