Supermarketul online Sezamo lansează o nouă categorie, Nutriţie Specială, care include peste 1000 de produse în şapte subcategorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente şi proteic. Dintre acestea, peste 400 de produse de la 30 de branduri speciale sunt nou adăugate în ofertă. Astfel, Sezamo devine primul supermarket online care oferă clienţilor săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare şi nealimentare, în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată.
Noua categorie vine şi cu preţuri speciale pentru 30 de produse de bază fără gluten, fără lactoză şi fără zahăr, pentru care supermarketul a scăzut preţurile la nivelul alimentelor obişnuite de marcă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcţie de produs. Reducerile vor fi susţinute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii şi vor fi valabile până la finalul lunii august.
„Am discutat cu clienţii şi am înţeles că produsele pentru diete speciale nu sunt uşor de găsit, necesită uneori mai multe comenzi online sau drumuri în diverse magazine şi căutarea lor se dovedeşte de multe ori a fi o experienţă neplăcută, care le ocupă timp. Aşa cum v-am obişnuit, clienţii ne-au spus, noi am ascultat şi deja am şi implementat. Acum doar aşteptăm sugestiile lor cu ce branduri îşi mai doresc să adăugăm în ofertă”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Comunicat furnizat şi asumat de Sezamo
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18154