Supermarketul online Sezamo, pionier în sectorul de e-grocery din România, anunţă lansarea Green Week, o iniţiativă inovatoare menită să remodeleze obiceiurile consumatorilor în practici mai sustenabile. Spre deosebire de evenimentele tradiţionale Black Friday, cunoscute pentru încurajarea consumerismului excesiv, Green Week sărbătoreşte Pământul şi evidenţiază angajamentul Sezamo pentru un viitor mai sustenabil pentru toţi.
Green Week de la Sezamo nu este doar o promoţie sezonieră, ci reprezintă un angajament pe tot parcursul anului, în ton cu îndemnul supermarketului online: „Mănâncă Mai Bine, Trăieşte Mai Bine”. Produsele „vedetă” Green Week au fost selectate cu obiectivul de a face produsele sustenabile accesibile tuturor.
Sezamo a redus preţurile la zeci de produse Eco la nivelul produselor obişnuite din supermarket, asigurându-se că opţiunile alimentare de înaltă calitate şi prietenoase cu mediul, sunt accesibile pentru toţi consumatorii. Prin achiziţionarea de produse locale, Sezamo reduce amprenta de carbon asociată transportului alimentelor, susţinând furnizorii şi fermierii locali.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Sezamo
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18592