Începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă preia funcţia de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovaţiilor digitale în marketing şi e-commerce, începută de predecesoarea ei, Raluca Duţă, care îşi asumă rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.
Cu o experienţă de mai bine de 10 ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, parcursul său profesional vizând domeniile de brand management, product management şi marketing management, urmând apoi să-şi consolideze aptitudinile profesionale în roluri precum Business Unit Manager NYX Professional Makeup şi Marketing & Trade Marketing Manager Make-up.
Prin capacităţile ei de leadership, categoria de make-up s-a bucurat de o creştere fără precedent, ajungând categoria #1 atât din punct de vedere vânzări, cât şi din punct de vedere profit în cadrul diviziei produselor de larg consum. Împreună cu echipa ei, Smaranda a implementat transformarea către experienţa digitală a consumatorului, cu un focus puternic pe social media şi advocacy, rezultând astfel în poziţionarea NYX Professional Makeup ca brandul #1 în social media pentru mai mulţi ani consecutivi.
Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18138