Reprezentanţii companiei RetuRO, administratorul sistemului de Garanţie-Returnare au organizat o nouă conferinţă pentru a explica beneficiile dar şi provocările implementării acestui proiect. După Ploieşti sau Timişoara, a venit rândul Braşovului pentru a fi gazda unei întâlniri marca RetuRO.
Fiind vorba de un sistem nou, acesta trebuie integrat în obişnuinţele fiecărui român. De aceea, comercianţii primesc sprijin din partea reprezentanţilor RetuRO pentru ca SGR să poată fi înţeles cât mai repede iar principiile sale să poată fi puse în practică, având în vedere nenumăratele sale avantaje.
Astfel, reprezentanţii companiei RetuRO s-au întâlnit la Braşov cu membri ai Federaţiei Industriei Hoteliere din România, ai Breslei Cârciumarilor Braşoveni, investitori din Poiana Braşov, reprezentanţi ai unor reţele de supermarketuri sau ai patronatelor din turism, comercianţi independenţi mici şi mijlocii, pentru a analiza problemele survenite la începutul implementării SGR. În prezent, se caută metode de transport mai eficiente pentru ce înseamnă sticlă. De altfel, pentru sectorul HoReCa este important de ştiut că principalul beneficiu este recuperarea garanţiei. Agenţii comerciali din HoReCa nu sunt obligaţi să înfiinţeze puncte de colectare pentru consumator, din moment ce consumul se întâmplă exclusiv în locaţie. Ambalajele vor fi păstrate şi returnate apoi RetuRO, astfel banii de pe garanţie sunt recuperaţi direct de la RetuRO.
Comunicat furnizat si asumat de Novelty Publish
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19300