RetuRO, administratorul Sistemului naţional de Garanţie-Returnare (SGR), lansează Sesiunile SGR, o serie de webinarii cu participare gratuită, ce sunt adresate tuturor operatorilor economici, parte din sistem – respectiv producătorilor, importatorilor, comercianţilor de băuturi şi reprezentanţilor Horeca din România.
Sesiunile se vor derula în perioada 21 septembrie – 17 octombrie 2023 şi au scopul de a furniza toate informaţiile necesare pentru ca operatorii economici să îşi îndeplinească obligaţiile legale pentru buna implementare a Sistemului de Garanţie-Returnare în România. Subiectele abordate în cadrul sesiunilor acoperă o gamă largă de informaţii despre cum va funcţiona SGR în România, cât şi responsabilităţile şi paşii necesari de parcurs de către fiecare operator economic. De asemenea, la sfârşitul fiecărei sesiuni va exista un timp dedicat întrebărilor din partea participanţilor.
„Buna funcţionare a Sistemului de Garanţie-Retunare depinde enorm de implicarea fiecăruia, că vorbim de operatorii economici sau consumatori. Este crucial ca toţi să înţelegem cum funcţionează sistemul, care ne sunt responsabilităţile, care sunt paşii necesari de parcurs şi cum putem lucra împreună astfel încât SGR în România să fie implementat cu succes. Cu aceste motive în gând, credem că Sesiunile SGR vor contribui semnificativ la procesul de informare şi educare a partenerilor noştri, furnizând informaţii esenţiale şi sfaturi aplicate, în funcţie de profil. Colaborarea şi accesul la informaţii sunt esenţiale pentru a asigura succesul şi eficacitatea SGR în România”, a declarat Anca Severin, director de marketing şi comunicare RetuRO Sistem Garanţie-Returnare.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18342