Prima pagină » Comunicate » Brick România are o noua identitate vizuală

Brick România are o noua identitate vizuală

Brick România are o noua identitate vizuală
Brick România are o noua identitate vizuală

Compania Brick România, primul brand de magazine de bricolaj, home improvement şi proiecte DYI din ţară, cu o tradiţie de aproape 20 de ani, are o nouă identitate vizuală. Compania derulează un amplu proiect de rebranduire, ca parte din strategia de dezvoltare şi extindere pe piaţa naţională. Astfel, din noua identitate vizuală a mărcii Brick fac parte un logo nou, dar şi noi elemente ce se regăsesc atât în faţada magazinelor, cât şi la interior, în semnalistica specifică şi afişajul preţurilor.

„Suntem în plin proces de rebranding, iar implementarea se va realiza treptat şi în mai multe etape. Intenţia noastră este ca odată cu dezvoltarea companiei şi deschiderea de noi magazine în 2022, să actualizăm şi imaginea mărcii Brick, să oferim o perspectivă nouă şi modernă, dar care surprinde foarte bine valorile companiei noastre. Toate noile elemente folosite fac tranziţia către noua identitate vizuală într-un mod subtil şi prietenos pentru clienţii noştri. Rămânem un brand dedicat acestora, un brand care se concenterază pe accesibilitate şi preţuri corecte. Am început campania de rebranding prin outdoor, iar în perioada următoare vom actualiza elementele de identitate vizuală pentru întreaga reţea de magazine”, spune Oana Nechita, Director Executiv al companiei.

Noua identitate Brick este una puternică, dinamică şi evidenţiază valorile care stau la baza brandului românesc: accesibilitate, competivitate, grijă pentru clienţi şi consultanţă. Brick rămâne un brand dedicat clienţilor săi, cărora le este aproape atât prin locaţii accesibile, cât şi prin gama variată şi diversificată de produse care răspunde nevoilor pentru orice proiect de renovare sau construcţie. Totodată, portofoliul de produse este în continuă dezvoltare şi întâmpină cele mai exigente cerinţe, la preţuri corecte.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15859