Starcom România lansează ediţia cu numărul zece a enciclopediei Consumer Report. Compendiumul aduce în prim plan tendinţele comportamentului românilor, atât în mediul online, cât şi offline, permiţând companiilor să înţeleagă mai bine publicul ţintă. Clienţii vor afla noutăţi precum topul dispozitivelor electronice utilizate, preferinţe de muzică sau lectură, perspective despre obiceiurile de cumpărare.
Raportul este structurat pe subiecte ce reflectă comportamentul a patru segmente de consumatori principale. Având un conţinut util marilor companii şi branduri, acesta poate fi accesat şi în versiunea interactivă ce cuprinde informaţii suplimentare despre audienţe sau date ale studiilor desfăşurate de Starcom Media.
Segmentele de consumatori utilizate pentru analiza comparativă sunt:
Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19008