Un nou studiu realizat de MIT Sloan Management Review şi Boston Consulting Group arată că peste 50% dintre liderii de afaceri recunosc necesitatea de a îmbunătăţi indicatorii de performanţă, însă doar o treime dintre companii folosesc inteligenţa artificială pentru a-i crea.
Conform unui nou studiu lansat de MIT Sloan Management Review (MIT SMR) şi Boston Consulting Group (BCG), un număr tot mai mare de companii utilizează inteligenţa articială (IA) pentru a îmbunătăţi KPI-urile, ameliorând semnificativ vechii indicatorii de performanţă.
Intitulat „Viitorul măsurării strategice: îmbunătăţirea KPI-urilor cu ajutorul IA”, studiul se bazează pe un sondaj global cu 3.000 de respondenţi, reprezentând peste 25 de industrii şi 100 de ţări, precum şi pe interviuri cu 17 executivi care conduc iniţiative de IA într-o gamă largă de industrii. Organizaţiile folosesc în mod obişnuit KPI-urile ca puncte de referinţă pentru a evalua progresul într-o varietate largă de obiective de afaceri, cum ar fi creşterea vânzărilor, satisfacţia clienţilor şi eficienţa operaţională. Acest studiu arată că majoritatea companiilor nu au exploatat capacităţile IA pentru a îmbunătăţi în mod semnificativ cei mai importanţi indicatori.
Comunicat furnizat si asumat de BOSTON CONSULTING
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19215