Prima pagină » Comunicate » Studiu Flip: Jumătate dintre companiile respondente afirmă că economia circulară le este la îndemână

Studiu Flip: Jumătate dintre companiile respondente afirmă că economia circulară le este la îndemână

Studiu Flip: Jumătate dintre companiile respondente afirmă că economia circulară le este la îndemână, dar vine cu provocări şi obstacole
Studiu Flip: Jumătate dintre companiile respondente afirmă că economia circulară le este la îndemână

Conform unui studiu* realizat de Flip, tânărul start-up românesc care încurajează economia circulară prin recondiţionarea telefoanelor şi tabletelor, pe care le reintroduc pe piaţă ca noi, despre gradul de familiaritate al companiilor din România cu principiile economiei circulare, 55% dintre companiile clienţi Flip şi 50% din companiile din populaţia generală afirmă că le este la îndemână să aplice cel puţin unul dintre principiile economiei circulare.

Acest lucru se remarcă mai ales în rândul companiilor cu numărul angajaţilor cuprins între 10 – 49 angajaţi (62% în rândul companiilor clienţi Flip şi 59% în rândul companiilor din eşantionul general).

Provocări sau obstacole în adoptarea economiei circulare

Cu toate acestea, deşi privită în general optimist, principala provocare întâmpinată în adoptarea economiei circulare este disponibilitatea redusă a produselor şi serviciilor din această categorie (33% în cazul clienţilor Flip şi 41% în cazul eşantionului general) urmată de rezistenţa la schimbare (27%) în rândul clienţilor Flip, în timp ce în rândul populaţiei generale a doua mare provocare este de natură financiară (30%), urmată însă de aproape de rezistenţa la schimbare menţionată anterior (29%).

 

Comunicat furnizat şi asumat de Conan Public Affairs

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18684