Studiu Kärcher 2023: diferenţe globale în obiceiurile de curăţenie
Pentru 93% dintre respondenţi este important sau chiar foarte important să trăiască într-o casă curată;
Polonia este ţara care acordă cea mai mare importanţă curăţeniei (97%), urmată fiind de Franţa (95%) şi Marea Britanie (93%);
Satisfacţia este cea mai comună emoţie generată de curăţare, pentru mai mult de 30% dintre respondenţi. La polul opus, 23% dintre japonezi se declară iritaţi atunci când vine vorba de curăţenie;
Pentru 75% dintre respondenţi, sustenabilitatea este un aspect crucial în curăţenie;
În Germania, curăţenia este motivată de aşteptările sociale şi de menţinerea armoniei în familie: 44% dintre femei şi 42% dintre bărbaţi.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18664