În ultimii ani, activitatea sucursalelor bancare a scăzut constant pe măsură ce ofertele digitale s-au multiplicat. Înainte de pandemia de coronavirus, peste un sfert din clienţii serviciilor bancare de retail din Europa erau încă interesaţi exclusiv de serviciile bancare „offline”. Se preconizează că această pondere va scădea la aproximativ 10% până în 2025, în timp ce comportamentul hibrid şi cel complet digital al clienţilor vor creşte semnificativ.
Cu toate acestea, sucursalele bancare pot juca în continuare un rol decisiv din punct de vedere strategic, mai ales atunci când angajaţii dispun de un set adecvat de competenţe. Aşadar, a venit momentul să redefinim rolul strategic al sucursalelor bancare, pentru a valorifica potenţialul economic incontestabil al acestora şi pentru a crea noi stimulente mixte pentru clienţi, direct la faţa locului.
Compania de consultanţă în strategie, IT şi management zeb a prezentat recent studiul zeb.branch.compass, care analizează modul în care sucursalele bancare pot fi revigorate în viitor pentru a-şi menţine relevanţa într-o lume digitală omnicanal în perpetuă schimbare, precum şi măsurile concrete care trebuie luate pentru a realiza acest lucru.
Comunicat furnizat şi asumat de APA OTS
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18050