Capgemini în România sprijină furnizorul de servicii medicale de top, Regina Maria

Publicat: 16 02. 2022, 10:11
Actualizat: 16 02. 2022, 10:13

Capgemini în România a implementat o soluţie la cheie, pentru ca Regina Maria să poată gestiona procesele sale de afaceri dintr-o singură platformă.

Capgemini în România a anunţat astăzi o colaborare de succes cu Regina Maria, un furnizor de servicii medicale de top, pentru transformarea digitală a proceselor de managementul contractelor şi de gestionare a bugetului. Soluţia implementată de Capgemini oferă o platformă configurabilă pe care pot fi construite cu uşurinţă fluxurile de lucru de afaceri, care agregează date structurate şi date nestructurate, precum şi date din alte sisteme client.

Regina Maria a căutat o soluţie la cheie pentru a aborda două domenii deosebit de importante pentru afacerea sa: managementul contractelor şi aprobările de cheltuieli. Capgemini în România a început colaborarea cu Regina Maria la sfârşitul anului 2020 pentru a-şi standardiza fluxurile de lucru, aplicaţiile de management al conţinutului şi pentru a eficientiza aprobarea cheltuielilor în cadrul organizaţiei. Capgemini a propus Reginei Maria o soluţie la cheie, concepută pentru a răspunde nevoilor sale specifice, integrând toate cerinţele existente de afaceri într-o singură platformă şi migrând sistemele IT folosite în managementul contractelor şi în gestionarea cheltuielilor, ale Regina Maria, către o singură bază de date, o singură aplicaţie actualizată, un singur sistem de securitate şi o singură arhitectură de întreţinere.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Capgemini Services Romania SRL

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15927