Tehnologia poate să contribuie la limitarea efectelor pandemiei
Noile variante ale virusului au o răspândire rapidă şi provoacă temporar ieşirea din activitate a angajaţilor. De aceea, este bine să trecem din nou în revistă tehnologiile care pot fi folosite pentru a limita răspândirea virusului în situaţia în care nu mai sunt în vigoare măsurile de protecţie impuse la nivelul întregii societăţi.
Cele mai aglomerate zone sunt, indubitabil, magazinele indiferent de dimensiunile lor. În această categorie, utile sunt soluţiile care ajută retailerii la monitorizarea numărului de clienţi din magazin. În cazul în care afluxul de persoane este unul important şi se ajunge la un număr maxim definit în conformitate cu normele sanitare, principala acţiune ce se poate lua este limitarea accesului de noi clienţi în spaţiul comercial.
Numărul de persoane din magazin este monitorizat de o cameră de supraveghere video cu aplicaţie încorporată de numărare a persoanelor. Pe baza numărului înregistrat în timp real, sistemul poate indica clienţilor să intre în magazin sau să aştepte la intrare prin afişarea de mesaje pe panourile amplasate în zona intrării în magazin. Bineînţeles, aceste soluţii au rolul lor important şi în prevenirea furtului din magazine şi în promovarea brand-urilor şi a campaniilor de vânzări prin intermediul semnalizării digitale inteligente.
Deşi cumpărătorii se întorc în magazine, aşteptările lor s-au schimbat. Opţiuni sporite pentru finalizarea călătoriei clienţilor, cum ar fi Click & Collect, servicii fără contact şi self-checkout, sunt acum văzute ca uzuale şi nu lipsesc din marile magazine. Din fericire, automatizarea a devenit mai des folosită în magazine. De fapt, instalarea caselor automate pentru self-checkout a crescut la nivel global în 2020 din cauza reglementărilor privind distanţarea socială şi a preocupărilor legate de siguranţă.
Sistemele inteligente de supraveghere video sunt esenţiale pentru succesul acestor noi operaţiuni. Managerii magazinelor pot optimiza aspecte precum plasarea produselor şi aspectul magazinului folosind informaţii despre modul în care clienţii se deplasează în magazin, cât timp petrec şi unde tind să petreacă mai mult timp. De asemenea, pot fi folosite camere pentru a gestiona stocurile de pe rafturi şi pentru a alerta personalul pentru a reumple produsele care se epuizează. În mod similar, accidentele nedorite sau deteriorarea produselor pot fi detectate şi personalul poate fi trimis pentru a remedia orice probleme.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de All For You Consulting
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16654