- Home
- Comunicate
- BUCURESTI, (10.12.2024, 17:31)
Tendinţe în social media, streaming şi creşterea încrederii în ştirile TV din România:
Tendinţe în social media, streaming şi creşterea încrederii în ştirile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry
Cea mai recentă ediţie a raportului Romanians New Media Adoption, realizată de echipa Data Intelligence a agenţiei de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România, ne arată o schimbare semnificativă a obiceiurilor de consum media în rândul utilizatorilor urbani de internet. În timp ce activităţile online sunt în scădere, încrederea în ştirile TV tradiţionale a crescut, indicând o reorientare către media tradiţională.
Internet vs. TV: 45% dintre utilizatori preferă să urmărească ştirile la TV, încrederea în acest mediu fiind în creştere, comparativ cu sursele online. În acelaşi timp, 41% caută online produse văzute în reclamele TV.
Scăderea engagement-ului în online: Majoritatea activităţilor online au înregistrat o scădere, în special jocurile de noroc, consumul de ştiri şi plăţile online. Cu toate acestea, plăţile online rămân cele mai populare, urmate de căutărea de informaţii, de cumpărăturile online şi de utilizarea reţelelor sociale.
Preferinţe media: Publicul tânăr (18-24 ani) preferă platformele video online (YouTube), reţelele sociale şi podcast-urile, în timp ce persoanele de peste 35 de ani rămân fidele televiziunii şi radioului clasic. Presa tipărită câştigă popularitate în rândul celor cu vârste între 25-34 de ani.
Comunicat publicat si furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20552
Versiunea: mobil | completa