TikTok revine ca Partener Oficial de Divertisment al Eurovision 2024

Publicat: 04 04. 2024, 16:35
Actualizat: 04 04. 2024, 16:37

Pentru al treilea an consecutiv, TikTok a fost selectat de Uniunea Europeană de Radio şi Televiziune drept Partenerul Oficial de Divertisment al concursului Eurovision 2024. Aflat la cea de-a 68-a ediţie, Eurovision Song Contest este cel mai mare eveniment de muzică live din lume.

În fiecare an, comunitatea TikTok îmbrăţişează această sărbătoare a muzicii şi a culturii, generând trenduri la nivel global, inspirate de artiştii preferaţi. Hashtag-ul #Eurovision a adunat deja peste 589.000 de postări, iar în 2024, TikTok şi-a propus să aducă comunitatea de pe platformă şi mai aproape de concurs.

Anul acesta, Eurovision se va desfăşura în Malmö, Suedia, graţie victoriei incredibile obţinute de Loreen în 2023, la Liverpool. În calitate de Partener Oficial de Divertisment, TikTok va fi destinaţia a tot ce înseamnă Eurovision. Prin accesul exclusiv la conţinutul din culise şi nu numai, platforma reimaginează felul în care cel mai mare concurs de muzică live din lume este trăit şi sărbătorit. Astfel, TikTok se pregăteşte să ducă şi mai departe experienţa fanilor, iar utilizatorii pot căuta hashtag-ul dedicat #Eurovision2024, unde vor găsi videoclipuri exclusive menite să-i aducă cât mai aproape de esenţa concursului.

 

Comunicat furnizat si asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19296