Prima pagină » Comunicate » #SunăUnPrieten – Metropolitan Life lansează o campanie inedită despre obiceiurile românilor în situaţii neprevăzute

#SunăUnPrieten – Metropolitan Life lansează o campanie inedită despre obiceiurile românilor în situaţii neprevăzute

Metropolitan Life lansează #SunăUnPrieten, o campanie despre modul în care românii se raportează la situaţiile neprevăzute, care adesea îi fac să se simtă lipsiţi de control. Campania a fost creată pentru promovarea asigurării de viaţă Aşa cum vrei tu – o soluţie simplă, flexibilă şi transparentă - prin care consumatorii pot avea mai mult control asupra momentelor imprevizibile pentru a se bucura mai mult de viaţă alături de cei dragi.
#SunăUnPrieten - Metropolitan Life lansează o campanie inedită despre obiceiurile românilor în situaţii neprevăzute

Potrivit studiilor recente, 87% dintre respondenţi au declarat că îşi doresc o asigurare care să le facă viaţa mai uşoară. Cu toate acestea, mulţi români recunosc faptul că evită să se gândească la evenimentele negative care ar putea avea loc sau să se pregătească pentru eventualitatea acestora şi nu înţeleg întotdeauna valoarea pe care o aduce asigurarea.

 

 

 

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=12577