Trans Sped, lider în furnizarea de soluţii de transformare digitală, fintech, automatizare şi digitalizare a proceselor în România, a încheiat recent un parteneriat cu AirClaim, platforma inovatoare de soluţii de despăgubiri privind zborurile întârziate şi anulate.
În contextul creşterii numărului de pasageri afectaţi de anularea sau întârzierea unor zboruri, Trans Sped şi AirClaim vor oferi prin acest parteneriat o soluţie simplă şi rapidă pentru obţinerea despăgubirilor legale. Prin intermediul noii platforme digitale, clienţii pot încheia 100% online contractele de reprezentare cu AirClaim, în câţiva paşi simpli, pentru a-şi recupera sumele şi drepturile cuvenite pentru zborurile întârziate sau anulate. Identificarea pasagerilor, semnarea documentelor cu certificat digital calificat şi transmiterea acestora se vor face online, din faţa ecranului, prin intermediul platformei.
„Suntem încântaţi de acest nou parteneriat cu AirClaim pentru că este un pas important în direcţia asigurării că drepturile pasagerilor sunt protejate. Prin oferirea unei soluţii digitale complete, facem procesul de revendicare mai simplu şi mai eficient pentru toţi călătorii afectaţi. De asemenea, acest parteneriat, reconfirmă rolul Trans Sped ca lider în domeniul soluţiilor de transformare digitală şi demonstrează încă o dată flexibilitatea şi capacitatea noastră de a implementa cele mai avansate tehnologii în cele mai variate industrii”, a declarat Camelia Ivan, CEO Trans Sped.
Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18101