Prima pagină » Comunicate » Zalando a lansat în T2 noi branduri şi recomandări de mărimi pentru clienţi

Zalando a lansat în T2 noi branduri şi recomandări de mărimi pentru clienţi

Zalando a lansat în T2 noi branduri şi recomandări de mărimi pentru clienţi bazate pe inteligenţa artificială, avansând cu strategia de a deveni un Starting Point for Fashion
Laura Buciu
03 aug. 2023, 11:23, Comunicate

EBIT ajustat în al doilea trimestru a crescut cu 87% la 144,8 milioane de euro comparativ cu anul precedent; Volumul brut al mărfurilor (GMV) şi veniturile scad uşor

Lansările de branduri noi, cum este lululemon, adaugă valoare pentru clienţi

Mai mulţi parteneri folosesc oferta de servicii Zalando pentru a-şi extinde afacerile

Zalando valorifică potenţialul inovaţiei tehnologice, ajutând clienţii să identifice dimensiunile şi mărimile potrivite

Indicaţiile pentru întregul an sunt mai precise, cu intervale reduse.

 

 

Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18150