Zalando aniversează 2 ani în România prin parteneriatul cu Electric Castle

Zalando aniversează 2 ani în România prin parteneriatul cu Electric Castle

● Zalando sărbătoreşte al doilea an în România printr-un parteneriat cu festivalul Electric Castle, oferindu-le vizitatorilor o experienţă unică în cadrul unui pop-up.

● Pop-up-ul, având la bază conceptul „Shine Your Light”, a încurajat participanţii să-şi exprime individualitatea prin modă.

● Activarea a inclus o colaborare specială cu Irina Rimes, unul dintre artiştii care au urcat pe scena principală, şi care şi-a creat ţinuta de scenă împreună cu Zalando, amplificând fuziunea dintre muzică şi fashion în cadrul festivalului.

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion şi lifestyle din Europa, sărbătoreşte al doilea an de prezenţă în România printr-un parteneriat cu festivalul Electric Castle, unul dintre cele mai emblematice evenimente muzicale din regiune. În calitate de sponsor exclusiv de modă, Zalando a invitat vizitatorii să exploreze gama largă de colecţii ale brandului şi a încurajat participanţii la festival să-şi celebreze individualitatea şi să îşi exprime stilul lor unic.

 

Comunicat publicat şi furnizat de Conan Public Affairs

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19879

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici