EBIT ajustat creşte la 23,2 milioane euro, de la 13,5 milioane euro, în trimestrul al treilea; Volumul brut al mărfurilor (GMV) scade cu 2,4%; veniturile scad cu 3,2%
Lansarea „Stories on Zalando” creează o nouă experienţă de inspiraţie în moda
Un nou spaţiu de lux în stil boutique este disponibil în Fashion Store pentru a îmbunătăţi experienţa pentru brandurile de designer şi clienţi
Noua marcă B2B ZEOS permite mărcilor şi retailerilor să-şi gestioneze afacerea multichannel în întreaga Europă într-o singură platformă
Zalando confirmă indicaţiile pentru întregul an pentru EBIT ajustat, revizuind perspectivele pentru GMV şi venituri, în aşteptarea presiunii continue asupra cererii pentru restul anului
Comunicat de presă furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18546