Ecosistemul axat pe creşterea în relaţia cu consumatorii (B2C) şi relaţia cu businessurile (B2B) va întări relaţiile cu clienţii şi partenerii
În segmentul B2C, Zalando mizează pe calitate şi diversifică oferta pe mai multe aspecte de lifestyle, transformând explorarea modei într-o experienţă mai plăcută
În domeniul B2B, compania îşi deschide infrastructura logistică, capacităţile software şi de servicii, devenind astfel un sprijin esenţial pentru branduri şi comercianţi, fie că aceştia operează pe platforma Zalando sau în afara acesteia
Strategia revizuită urmăreşte să impulsioneze creşterea în 2028, vizând o rată anuală compusă de creştere a Volumului Brut de Mărfuri (GMV) şi a veniturilor între 5-10%, şi o marjă EBIT ajustată între 6-8%.
Comunicat furnizat si asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19179