Prima pagină » Comunicate » Zalando îşi dezvoltă strategia pentru a acoperi o cotă mai mare a pieţei

Zalando îşi dezvoltă strategia pentru a acoperi o cotă mai mare a pieţei

Zalando îşi dezvoltă strategia pentru a acoperi o cotă mai mare a pieţei de e-commerce în industria de modă şi lifestyle cu un ecosistem pan-european pentru clienţi şi parteneri
Andreea Tobias
13 mart. 2024, 15:56, Comunicate

Ecosistemul axat pe creşterea în relaţia cu consumatorii (B2C) şi relaţia cu businessurile (B2B) va întări relaţiile cu clienţii şi partenerii

În segmentul B2C, Zalando mizează pe calitate şi diversifică oferta pe mai multe aspecte de lifestyle, transformând explorarea modei într-o experienţă mai plăcută

În domeniul B2B, compania îşi deschide infrastructura logistică, capacităţile software şi de servicii, devenind astfel un sprijin esenţial pentru branduri şi comercianţi, fie că aceştia operează pe platforma Zalando sau în afara acesteia

Strategia revizuită urmăreşte să impulsioneze creşterea în 2028, vizând o rată anuală compusă de creştere a Volumului Brut de Mărfuri (GMV) şi a veniturilor între 5-10%, şi o marjă EBIT ajustată între 6-8%.

 

 

Comunicat furnizat si asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19179