ZALANDO LANSEAZĂ „CULTURAL TIES” - O EXPLORARE FĂRĂ PRECEDENT A STILULUI STREETWEAR

ZALANDO LANSEAZĂ „CULTURAL TIES” - O EXPLORARE FĂRĂ PRECEDENT A STILULUI STREETWEAR ŞI A COMUNITĂŢILOR SALE DIN EUROPA

● Cultural Ties explorează şase scene de streetwear, expunând poveştile prin vocile diverselor lor comunităţi din oraşe importante, precum Amsterdam, Antwerp, Berlin, Paris, Stockholm şi Varşovia.
● Proiectul creat pentru a conecta comunităţile şi a încuraja descoperirea acestora prin poveşti, stil şi spaţiile deţinute, prezintă în fiecare oraş o colecţie atent selectată cu conţinut inspiraţional; inclusiv interviuri cu trendsetteri locali, fotografii originale, ghiduri de stil care evidenţiază tendinţele emergente şi „Hotspots” curatoriate - acele destinaţii de neratat pentru descoperirea stilului streetwear din oraş.
● Lansarea este susţinută de o colecţie exclusivă de produse adidas Originals, disponibilă pe toate pieţele Zalando în luna decembrie, precum şi de un studiu realizat de YouGov, care a confirmat importanţa comunităţii în inspirarea stilului streetwear.

Berlin, 15 Octombrie, 2024 – Zalando lansează astăzi Cultural Ties - o explorare fără precedent a comunităţilor, stilurilor şi culturilor care influenţează şi impulsionează streetwear-ul în unele dintre cele mai influente oraşe europene: Amsterdam, Antwerp, Berlin, Paris, Stockholm şi Varşovia.
Povestea unică a fiecărui oraş este redată prin vocile comunităţilor care se află în centrul acesteia şi prin obiectivul renumiţilor fotografi Timothy Schaumburg şi Shahram Saadat.
Printre cei intervievaţi sunt: Charissa, fondatoarea isla, un concept store şi salon de manichiură vibrant din Berlin; Mariana, co-fondatoarea Pulse, un colectiv LGBTQ+ din Paris unit prin muzică şi dans; Tamalie şi Gloria, fondatoarele platformei şi podcastului inspiraţional Let’s Create din Stockholm; Eben şi Rizky, co-fondatorii brandului revoluţionar de îmbrăcăminte The New Originals din Amsterdam; Mih, fondatorul newonce, o platformă şi bar multifuncţional din Varşovia; şi Otto de la Donnie, o revistă independentă de artă şi cultură care face valuri în Antwerp.
Fiecare dintre aceştia schimbă perspectiva asupra a ceea ce reprezintă streetwear-ul în oraşul lor, împărtăşindu-şi experienţele personale şi gândurile despre originile acestui stil, cele mai mari influenţe şi speranţele lor pentru viitorul culturii stradale în comunitatea locală.

Comunicat publicat şi furnizat de Conan Public Relations

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20256

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici